Elite Security

אולטימטיבי בתחום ההגנה, איתור, תגובה וניתוח סיכונים מתקדם שנועד לתת מענה לכל מחזור חיי האיום.

Elite Security

פלטפורמת הגנה משולבת על נקודות קצה,
הכוללת ניהול סיכונים ומיגור התקפות.
מערכת משופרת עם ניתוח סיכונים ע"פ התנהגות המשתמש.

GravityZone Elite מגנה על הארגון שלך מפני 

קשת רחבה של איומי סייבר מתוחכמים.
עם יותר מ-30 טכנולוגיות אבטחה מונחות בינה מלאכותית,
 GravityZone מספקת שכבות הגנה מרובות 

המשפרות באופן עקבי את ההגנה של נקודות קצה,
GravityZone Elite

הוא פתרון הגנה לנקודות קצה ודואר אלקטרוני פיזיים/ וירטואליים,

ניידים ומבוססי ענן, עם שליטה ונראות מכול מקום.

 

עוצר באופן אוטומטי 99% מההתקפות באמצעות מערכת מניעה המדורגת מס' 1 בעולם ,המשלבת מעל 30 טכנולוגיות, כולל למידת מכונה מתכווננת, מנתח SandBox וניתוח התנהגותי

קבל תובנות לגבי סביבת האיומים שלך ובצע ניתוח סיכונים על-ידי התמקדות בהתקפות המכוונות במיוחד לארגון שלך. נתח את ההתקפה ובצע פעולת תיקון

חזק את יציבות האבטחה באמצעות בקרת מכשירים ויישומים משולבת, תיקון, הצפנה וטכנולוגיות אחרות. מנף ניהול סיכונים וניתוח משולב כדי להעריך, לתעדף ולטפל באופן רציף בסיכונים ופריצות. כולל סיכונים אנושיים.

 

ניהול סיכונים וניתוח עמדות קצה

  • הערך תצורות שגויות, יישומים ופגיעות מועדות למשתמשים בראש סדר העדיפויות בכל אחוזת נקודות הקצה של הארגון שלך.
  • קבל תמונת מצב של סיכון עבור שרתים והתקני משתמשי קצה ובדוק את נקודות הקצה והמשתמשים החשופים ביותר.
  • זיהוי שגיאות ,יישומים פגיעים ,התנהגות משתמש מסוכנת ,התקנים ומשתמשים הדורשים תיקון והקשחת הגנה

זיהוי סיכונים משפרת את רמת הנראות שיכולה להיות לכם בנוף האיומים של הארגון שלכם וחושפת את ההקשר הרחב יותר של התקפות על נקודות קצה. מודול GravityZone עלית זה כולל ניתוח גורמי שורש, ויזואליזציה של שרשרת הריגה ופעולות תרופתיות הקשורות לאיומים שזוהו ונחסמו על ידי טכנולוגיות למניעת GravityZone, למשל, אנטי-תוכנה (Exploit Defense, PowerShell Defense, HyperDetect וכו '), Sandbox ו- Network. -התקפה על הגנה.

הדמיה של תהליך האיום עוזרת להבין כיצד תוכננה התקפה חסומה ומאפשרת לך לאפס שלבי התקפה ספציפיים, מכונות, תהליכים, קבצים, תחומי רשת ואלמנטים אחרים המעורבים.

בנוסף ליכולות תיקון אוטומטיות, אתה יכול להשתמש ב- Attack Forensics and Visualization לביצוע פעולה ידנית, כגון הפעלת פקודות PowerShell במחשב הנגוע מרחוק, הריגת תהליך, הסגר קובץ או הוספת קובץ לרשימת חסימות משותפת.

Bitdefender GravityZone

מוביל מוכח באבטחת נקודות קצה

"GravityZone סיפקה את הרמות הגבוהות ביותר של אבטחה מבלי להאט מחשבים ולהשפיע על חוויית המשתמשים. מבחינה תפעולית, GravityZone בלט גם משום שהוא מספק מבט מרכזי על התשתית שלנו וקל לניהול."

– מאט אולריך, מנהל רשת, Speedway Motorsport

gz-awards-2020

שכבות הגנה נוספות

GRAVITYZONE EMAIL SECURITY

עם GravityZone Email Security הארגון שלך נהנה מהגנה מלאה על הדואר האלקטרוני העסקי, הגנה מווירוסים ואיומים מסורתיים אחרים כגון דואר זבל, תוכנות כופר, התקפות פישינג וכתובות URL מסוכנות . מונע איומי דוא"ל מודרניים, ממוקדים ומתוחכמים כולל כופר בדוא"ל עסקי (BEC) והונאת מנכ"ל.

PATCH MANAGEMENT

מערכות הפעלה לא מעודכנות משאירות ארגונים חשופים למתקפות סייבר , המערכת שומרת על עדכניות מערכות ההפעלה והיישומים שלך - תחנות עבודה, שרתים פיזיים ושרתים וירטואליים עם ניהול עדכונים של GravityZone.

FULL DISK ENCRYPTION

GravityZone FDE מגן על נתוני הכונן הקשיח של נקודת הקצה על-ידי מינוף מנגנוני ההצפנה המסופקים על-ידי Windows (BitLocker) ו- Mac (FileVault). הוא מנצל את הצפנת ההתקן המקורית כדי להבטיח תאימות מלאה וביצועים מרביים. GZ FDE משולב במסוף GravityZone. השימוש בתשתית אבטחה קיימת של נקודות קצה לניהול הצפנת דיסק מלאה מאפשר פריסה מרוכזת לחלוטין במאמץ ניהולי מינימלי.

עדיין יש לך שאלות?

האם אתה זקוק לעזרה בהחלטה איזה פתרון מתאים לך?
צוות המכירות של Bitdefender ישמח לעזור .

מעוניין בהדרכה?

קבע פגישה עוד היום

בינה מלאכותית ולמידת מכונה המתפתחת באופן עקבי ולאורך זמן

רמה חדשה של הגנה מפני התקפות שמטרתן לקבל גישה למערכת על-ידי ניצול פרצות ברשת. הרחבת אזורים מוגנים, עכשיו עם אבטחת רשת החוסמת איומים כמו התקפות Brute Force, גניבת סיסמאות, פרצות רשת , האיומים מזוהים בצורה רחבה יותר ונחסמים בטרם עת .

ענן האבטחה הגדול והמתקדם מסוגו

עם למעלה מ- 500 מיליון עמדות מוגנות, רשת ההגנה הגלובלית של Bitdefender מבצעת 11 מיליארד שאילתות  ביום ומשתמשת בלמידת מכונה ומאבחן אירועים כדי לזהות איומים מבלי להאט את המשתמשים.

הגנה משולבת עם ניהול סיכונים לנקודות הקצה

זיהוי, הערכה ותיקון יעילים של חולשות נקודות הקצה הוא חיוני בהפעלת תוכנית אבטחה בריאה ובהפחתת הסיכון הארגוני. ניהול סיכונים עבור נקודות הקצה היא תשתית להפחתת החשיפה והקשחת הבקרות של נקודת הקצה, על-ידי גילוי ותיעדוף נקודות חולשה  של מערכת ההפעלה והתוכנה המסוכנות. מנהלי מערכת יכולים כעת לטפל בנקודות חולשה  באמצעות ממשק זה.

ניטור מתקדם של יישומים

 המערכת מנטרת בקביעות תהליכים פועלים ,כדי למצוא סימנים להתנהגות חשודה. טכנולוגיה חדשנית בתחומה שהושקה בשנת 2008  וכל הזמן שופרה, מערכות האבטחה של  Bitdefender צעד אחד לפני האיומים.

הגנה מפני מתקפות רשת

שכבה חדשה של הגנה מפני התקפות שמטרתן לקבל גישה למערכת על-ידי ניצול פרצות ברשת. הרחבת אזורים מוגנים, עכשיו עם אבטחה רשת החוסמת איומים כמו התקפות Brute Force, גניבת סיסמאות, פרצות רשת , האיומים מזוהים בצורה רחבה יותר ונחסמים בטרם עת .

שכבות הגנה עבור עמדות הקצה

מחשבים נייחים ,ניידים והשרתים מוגנים בשכבות הגנה ,בינה מלאכותית, חתימות  הגנה על הזיכרון וניטור רצוף של תהליכים פעילים, חסימת תוכנות זדוניות, סקירה, תיקון והחזרת המצב לעבודה

מערכת ניהול מבוססת ווב - ללא צורך בחומרה

אין  צורך בשרתים ייעודיים או בצוות IT נוסף,  GravityZone מרכזת את כל תכונות האבטחה בממשק אחד. . המערכת מאפשרת לחסוך זמן על-ידי התקנה מרחוק של הגנה בכל המחשבים הלא מוגנים באמצעות הליך פשוט ומקיף. ניתן לפרוס את פתרון האבטחה באופן מקומי (On-Prem) או להתארח בענן Bitdefender